Продавець Авто7я. Інтернет-магазин автотоварів avto7ya.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2147 відгуків

Авто7я. Інтернет магазин автотоварів avto7ya.com.ua

+380 (68) 000-26-26

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми прагнемо забезпечити задоволення від покупок, тому просимо оглядати товар у відділенні компанії перевізника або у присутності кур`єра. Отримуючи замовлення, покупець тим самим підтверджує, що придбаний товар відповідає замовленню і претензій до цілісності, комплектації та товарного вигляду немає. Якщо ж виникла потреба повернути придбаний товар, Ви можете це зробити протягом 14 днів. Повернути чи обміняти товар належної якості можна, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, комплектація (в тому числі захисні плівки на деталях товару), а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату товару. Умови повернення товару неналежної якості: Ми діємо згідно Закону "Про захист прав споживачів». Товари з виробничим дефектом можна повернути чи обміняти протягом 14 днів з моменту отримання. Відправка товару на обмін здійснюється за рахунок магазину. Процедура повернення та обміну: • Для вирішення питання повернення/обмін товару телефонуйте нам за номером +380 (68) 000-26-26 після 15.00 або напишіть на електронну пошту avto7ya@ukr.net про намір повернути товар і зазначте у листі: - прізвище, ім`я, по-батькові; - номер телефону, вказаний в замовленні; - дату придбання товару; - номер замовлення (за наявності); - найменування товару; - причини повернення товару; - чи планується обмін товару на інший, чи повернення грошових коштів. • Повернення здійснюється службою доставки «Нова Пошта» коштом Покупця або через безкоштовну послугу Нової пошти "Легке повернення" (діє протягом 14 днів від моменту отриманні посилки), або за рахунок відправника на адресу м. 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Б. Хмельницького, 51Д, кв.19 • Для відправки товар потрібно запакувати в додаткову транспортну упаковку. Не допускається нанесення на фірмову упаковку товару надписів, скотчу та інших липких матеріалів. • Інтернет-магазин перераховує покупцеві вартість товару на рахунок протягом 7 робочих днів після отримання та підтвердження дотримання умов повернення товару. • Товар на обмін відправляється протягом 1-2 робочих днів після отримання повернення. Зробимо все можливе, щоб вирішити всі питання якомога швидше і ефективніше. Оформлюючи замовлення в нашому магазині через кошик чи в телефонному режимі, покупець тим самим за замовчуванням підтверджує, що він ознайомлений та погоджується на перераховані вище умови гарантії та повернення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner