Продавець Авто7я. Інтернет-магазин автотоварів avto7ya.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2147 відгуків

Авто7я. Інтернет магазин автотоварів avto7ya.com.ua

+380 (68) 000-26-26

Гарантія:

Ми надаємо гарантію на деякі товари, придбані у нашому інтернет-магазині. Ми прагнемо забезпечити задоволення покупкою і пропонуємо такі умови гарантії:
• Гарантійний термін становить 3-12 місяців з моменту придбання товару (в залежності від товару).
• Гарантія покриває виробничі дефекти.
• Гарантія розповсюджується на вироби, що використовуються у відповідності до інструкції по експлуатації.
• Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені недбалістю, неправильним використанням або аварійними ситуаціями.
• Гарантія не поширюється на виріб у разі виявлення факту втручання осіб, що не мають офіційного дозволу на таке втручання.
• Огляд та ремонт товару по гарантії відбувається у терміни, встановлені в законодавстві.
• Розгляд заяв щодо гарантійних випадків на автозапчастини відбувається за наявності документу про встановлення запчастини на СТО, що має дозвіл на свою діяльність, та висновку СТО про наявність недоліку (акт рекламації).
• На повернення при виникненні гарантійного випадку приймаються товари в повній комплектації (у т. ч. в оригінальній упаковці)
• Надсилання товару на гарантійне обслуговування здійснюється службою доставки «Нова Пошта» за адресою 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Б. Хмельницького, 51Д, кв.19. Для відправки необхідно запакувати товар у додаткову транспортну упаковку. Пакування здійснюється за рахунок відправника.
• Пересилання товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо з моменту покупки товару не пройшло 14 днів та був встановлений виробничий дефект, товар можна повернути безкоштовно через послугу Нової пошти "Легке повернення".
• Кошти за товар повертаються тільки в тому разі, якщо його неможливо відремонтувати або поміняти на аналогічний новий.

Якщо виникла необхідність у гарантійному обслуговуванні, будь ласка, телефонуйте нам після 15.00 за номером +380 (68) 000-26-26 або напишіть на пошту avto7ya@ukr.net
У зверненні просимо вказати наступні дані:
- прізвище, ім`я, по-батькові;
- номер телефону, вказаний в замовленні;
- номер замовлення (за наявності);
- дата придбання товару;
- найменування товару;
- опис несправності.

Авто7я надасть вам детальні інструкції щодо процесу повернення або обміну товару. Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше і ефективніше.

Оформлюючи замовлення в нашому магазині через кошик чи в телефонному режимі, покупець тим самим за замовчуванням підтверджує, що він ознайомлений та погоджується на перераховані вище умови гарантії та повернення.

З повагою, інтернет магазин Авто7я

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner