Продавець Авто7я. Інтернет-магазин автотоварів avto7ya.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2147 відгуків

Авто7я. Інтернет магазин автотоварів avto7ya.com.ua

+380 (68) 000-26-26

Умови доставки, оплати та гарантії

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка Новою поштою здійснюється за тарифами та умовами компанії-перевізника. Нова пошта пропонує декілька опції доставки: - кур`єрська адресна доставка до дверей по Україні за адресою покупця - доставка у відділення - доставка у поштамат Замовлення Новою поштою відправляємо післяплатою або з оплатою на картку чи рахунок. Продавець залишає за собою право в деяких випадках просити вносити мінімальну передоплату, наприклад, коли посилка габаритна (більше 10 кг). Вартість доставки згідно тарифів Нової пошти від 80 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Новою Поштою відправляються кожен день, крім суботи та неділі. Для відправлення посилки день у день, замовлення бажано оформити до 14.00 Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням або, за наявності, - на месенджер (Вайбер, Телеграм, Вацап).
  • УкрпоштаДоставка Укрпоштою здійснюється за тарифами та умовами компанії-перевізника. Укрпошта пропонує декілька опції доставки: - кур`єрська адресна доставка до дверей по Україні за адресою покупця - доставка у відділення за звичайним тарифом - доставка у відділення за тарифом Експрес При виборі Укрпошти передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару! Звертаємо увагу, що на посилки, довші за 70 см, діють високі тарифи, тому пересилання таких посилок Укрпоштою виходить значно дорожче, ніж Новою поштою. Термін доставки від 3 до 7 робочих днів. Посилки Укрпоштою відправляються кожен день, крім суботи та неділі. Для відправлення посилки день у день, оплата за замовлення має надійти нам на рахунок до 14.00 Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням або, за наявності, - на месенджер (Вайбер, Телеграм, Вацап).

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаІнформуємо Вас про те, що Нова Пошта нараховує комісію 20 грн + 2% від вартості товару за післяплату. Ми просимо вносити мінімальну передплату у випадку, якщо вартість посилки менше 300 грн, або якщо товар габаритний, важкий чи тендітний.
  • Оплата на рахунокРозрахунковий рахунок: UA383052990000026003045509975 Одержувач: ФОП Погорєлова Наталія Володимирівна ЄДРПОУ: 2668917726 Призначення: оплата за товар
  • Картка ПриватБанку 5169335105834820 ФОП Погорєлова Наталія ВолодимирівнаКарта ПриватБанку 5169335105834820 ФОП Погорєлова Наталія Володимирівна Призначення: Оплата за товар

Гарантія:

Ми надаємо гарантію на деякі товари, придбані у нашому інтернет-магазині. Ми прагнемо забезпечити задоволення покупкою і пропонуємо такі умови гарантії:
• Гарантійний термін становить 3-12 місяців з моменту придбання товару (в залежності від товару).
• Гарантія покриває виробничі дефекти.
• Гарантія розповсюджується на вироби, що використовуються у відповідності до їх технічних характеристик та правил експлуатації.
• Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені недбалістю, неправильним використанням або аварійними ситуаціями.
• Гарантія не поширюється на виріб у разі виявлення факту втручання осіб, що не мають офіційного дозволу на таке втручання.
• Огляд та ремонт товару по гарантії відбувається у терміни, встановлені в законодавстві.
• Розгляд заяв щодо гарантійних випадків на автозапчастини відбувається за наявності документу про встановлення запчастини на СТО, що має дозвіл на свою діяльність, та висновку СТО про наявність недоліку (акт рекламації).
• На повернення при виникненні гарантійного випадку приймаються товари в повній комплектації (у т. ч. в оригінальній упаковці)
• Надсилання товару на гарантійне обслуговування здійснюється «Новою Поштою» або за адресою 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Б. Хмельницького, 51Д, кв.19. Для відправки необхідно запакувати товар у додаткову транспортну упаковку.
• Пересилання товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо з моменту покупки товару не пройшло 14 днів та був встановлений виробничий дефект, товар можна повернути безкоштовно через послугу Нової пошти "Легке повернення".
• Кошти за товар повертаються тільки в тому разі, якщо його неможливо відремонтувати або поміняти на аналогічний новий.

Якщо виникла необхідність у гарантійному обслуговуванні, будь ласка, телефонуйте нам після 15.00 за номером +380 (68) 000-26-26 або напишіть на пошту avto7ya@ukr.net
У зверненні просимо вказати наступні дані:
- прізвище, ім`я, по-батькові;
- номер телефону, вказаний в замовленні;
- номер замовлення (за наявності);
- дата придбання товару;
- найменування товару;
- опис несправності.

Авто7я надасть вам детальні інструкції щодо процесу повернення або обміну товару. Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше і ефективніше.

Оформлюючи замовлення в нашому магазині через кошик чи в телефонному режимі, покупець тим самим за замовчуванням підтверджує, що він ознайомлений та погоджується на перераховані вище умови гарантії та повернення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner